Orientering

Jag kom precis hem från orienteringsträning. Det var inte så kul som jag hoppades på innan. Det kliar överallt på benen så jag måste nog vara allergisk mot allt växter som finns i skogen. Tråkigt. (eller inte)

Hursomhelst har jag faktiskt, hör och häpna, börjat träna denna veckan. Spinning varje dag och orientering idag. Att det kändes som en nära-döden-upplevelse varje gång jag trampade på cykeln är väl en annan femma. Men när alla gamla kläder sitter som korvskinn numera får man ge vad som krävs helt enkelt. Ska inte hamna på sommarkollo jag inte!

Imorgon bär det av mot Eskilstuna igen, ser jag fram emot som tusan!

Jag får krupp på att min blivande hyresvärd är lika bra på att höra av sig som en stum elefant! Det hela kommer säkert sluta med att jag får sova på flygplatsen i tre veckor innan hon behagar höra av sig. Putt är vad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0