Jobba, jobba, jobba

Och så har internet tagit ett kliv in i vår lägenhet och allt är frid och fröjd. I början på veckan tog vi en tripp till Göteborg för lite shopping och ett Lisebergsbesök. Vi lyckades plocka med oss 4 kilo choklad hem så nu förstår ni säkert vad jag har levt på när Martin är hemma.

Jag har avklarat två nätter på taxfreen och har två tidiga mornar och sju nätter framför mig på Upper Crust. Måste säga att det är en ganska stor skillnad på taxfreen o Upper Crust när det gäller arbetsmoral. Men att få betalt när för att inte göra någonting på nätterna på taxfreen är uppskattad ibland det med.

I helgen ska det bli kalasväder så efter jobbet ska jag rasta cyklen på en tur till sjön för en välbehövlig kombination av sol och powernap.

Usch, nu har jag knasat till dygnet också så det är nog bäst att lägga sig snart ananrs är det risk för försovning imorn (läs inatt)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0