Helvetesnatten

Den ägde rum i natt, helvetesnatten! Det började med att jag hade grymt ont i ryggen redan när jag åkte till jobbet, värre skulle det bli. Efter hand fick jag ont i halsen och så ont i ryggen att det nästan tårades i ögonen. Hem kunde jag ju inte gå för vem kan komma och jobba för mig, mitt i natten? Som grädden på moset var varorna sjukt försenade så när de kom vid halv tre hade jag ungefär en kvart på mig att fixa alla grönsaker (som annars tar minst en och en halv timme)innan det var dags att börja steka baguetter. Hurra vilken rolig natt!

Idag har jag sovit i princip hela dagen, knaprat alvedon och diverse halstabletter så jag hoppas på en lite lättsammare natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj! Vad har hänt? hoppas du blir bättre och att du får ta det lugnt. Kram o puss!

2009-06-16 @ 22:10:25
URL: http://emelisa-flisan.blogspot.com
Postat av: Linda

Ta det försiktigt med varulyften! Det där borde du nästan ta upp med chefen, så ni får nån slags bärhjälp (typ en vagn som är höj och sänkbar). Stå på dig anna för så där ska det inte vara! Hoppas du får en fin midsommar och jag tackar för spelet :) Kramar.

2009-06-18 @ 12:37:46
URL: http://lindaemiliasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0