Den onda cirklen

Nu har jag kommit in i en sån där äckligt jobbig svacka. Jag avskyr mitt jobb och vill verkligen bara åka hem nu. Jag har verkligen noll inspiration till  o jobba, jag gör det bara för att jag måste. Och när jag inte vill jobba, gör jag inget bra jobb, och då får jag dåligt samvete för att jag inte ger 100 %. Så det är i den onda cirkeln jag snurrar i just nu..
En del andra saker här runtomkring gör inte saken bättre. Jag saknar mina gamla goda vänner!

Men jag försöker bryta ihop och komma igen. Trots allt har jag en massa kul saker att se fram emot. Weekend hos Linda i Eskilstuna och vecka i Ramis är några exempel. Ge mig nu!

Framåt ja. Säsongarnas eviga dilemma, vad ska jag göra när säsongen är slut? Jag har en del lösa planer om Norge igen men det gäller bara att få tummen ur och göra nåt åt det..Imorn är det Anna som ringer till Norge och fixar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0